تشخیص ارده اصل از ارده تقلبی

فهرست عناوین

تشخیص ارده اصل از ارده تقلبی

تشخیص ارده اصل، و طبیعی را چگونه است؟!

 

 

  • آزمایش محصول

برای تشخیص محصول اصل از محصول تقلبی ، همیشه بهترین و ( مطمعن ترین روش)روش آزمایش کردن آن محصول است. بااین حال و برسی مواد و ساختار محصول توسط نیروی متخصص آزمایشگاه ، می توان به اصل بودن و ترکیب مواد داخل آن پی برد.

این روش برای عموم مردم قابل دسترسی نیست. در بسیاری از موارد امکان بررسی دقیق آن وجود ندارد.

  • بوی محصول

ارده طبیعی بوی خوش کنجد می دهد. ماده اصلی وتنهاماده ی تشکیل دهنده . ارده سنتی اسوه سلامت ایرانیان(کنجد تفت داده شده)است.

کنجدبرای ارده گیری ،ابتدا شسته.و سپس تفت داده می شود. در صورتیکه کنجد را دو مرتبه تفت دهیم و حرارت بیشتری داشته باشد. (نه به صورتی که بسوزد)، محصول بدست آمده.ارده دو آتیشه نام دارد. این ارده  از نظر رنگ کمی تیره تر . بوی عمیق تری نسبت به ارده ی سنتی دارد.

  • روغن ارده

روش دیگر برای تشخیص اصل بودن ارده طبیعی این است. به مقدار یک کیلو گرم از محصول را در ظرفی ریخته. ودردمای اتاق قراردهید.بعداز گذشت تقریبا 5روزتایک هفته، برروی محصول تقریبا یک سانت روغن ارده خالص بسته می شود.

اگر حجم وغن از این مقداربیشتر بود، به مرغوبیت محصول شک کنید. زیرا در این صورت ممکن است . آن را با روغن مایع و مقداری آرد مخلوط کرده و حجم آن بیشتر شود. و اگر هیچ روغنی از ارده بالا نیامد. امکان استفاده از آرد سفید در تولید آن بسیار بالا است.

  • فاسد شدن ارده

ارده طبیعی را اگر با مقداری آب مخلوط کنید و در دمایمعمولی اتاق قرار دهیم. بعد از چند روز کپک می زند. و اگر از این مدت زمان بیشتری بگذرد. حتما کپک روی آن قابل مشاهده است.

بنابرین ،محصول طبیعی بدون مواد نگهدارنده و افزودنی ،در این بازه زمانی فاسدمی شود.

فروشگاه اسوه سلامت ایرانیان ،تولید کننده . دونوع ارده (سنتی و دو آتیشه)با بالاترین کیفیت ودر بسته بندی های مختلف می باشد.

این ارده تهیه و تولید در محیط فروشگاه با دستگاه های پیشرفته ی غذایی (دستگاه ارده گیر) ساخت شرکت اسوه صنعت اصفهان می باشد.

خریدحضوری در شعبه اول فروشگاه اسوه سلامت ایرانیان

  •  آدرس شعبه مرکزی: اصفهان/درچه/خیابان آیت الله درچه ای/جنب اداره تربیت بدنی/ فروشگاه اسوه سلامت ایرانیان
  • غرفه اسوه سلامت ( واقع در بازاربین المللی گل و گیاه سپاهان) : درچه خیابان زاینده رود.
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *